شلوار و استایل عجیب شیلا خداداد

يکشنبه 30 تير 1398
0:31
پیام غلامرضایی

شلوار و استایل عجیب شیلا خداداد



[ بازدید : 590 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قرص دابل

جمعه 28 تير 1398
22:16
پیام غلامرضایی

خواص فوق العاده قرص دابل بول برای سلامتی!



[ بازدید : 563 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برای هر آلرژی چه دارویی باید مصرف کنیم؟ + تشخیص آلرژى

پنجشنبه 27 تير 1398
20:38
پیام غلامرضایی

برای هر آلرژی چه دارویی باید مصرف کنیم؟ + تشخیص آلرژى

حساسیت فصلى (تب یونجه)، آسم و سایر آلرژى ها (حساسیت ها) در طى صد سال گذشته بسیار شایع تر شده اند و امروزه یک علت مهم بیمارى بخصوص در کودکان و نوجوانان مى باشند.

علایم یک واکنش حساسیتى از فردى به فرد دیگر متفاوت است اما اغلب شامل عطسه زدن هاى پشت سر هم و آبریزش از چشمها مى باشد.

واکنش هاى تغییر یافته

آلرژى یا حساسیت، اصطلاحى است که امروزه بصورت گسترده اى براى توضیح چند عطسه پشت سرِ هم و آبریزش از چشم ها در یک روز آفتابى و گرم، تا قرمز شدن پوست و کهیر یا ورم لب ها و زبان به دنبال خوردن یک ماده غذایى حساسیت زا بکار مى رود. آلرژى بطور ساده به معنى یک واکنش تغییر یافته است زیرا اینطور فکر مى شود که در این موارد، مکانیسم دفاعى بدن در مقابل مواجه شدن با چیزى که از نظر طبیعى بى خطر است واکنش هاى نامتناسب و مضرى را ایجاد مى کند.

آلرژى هایى که بیشتر شایع هستند عبارتند از:

حساسیت فصلى (تب یونجه) و خارش چشمها

آسم

قرمز شدن و خارش پوست

آلرژى هاى غذایى

آلرژى هاى نسبت به نیش زنبور

داروهاى مورد استفاده در درمان آلرژى ها

دکونژستانها (ضداحتقان ها)

برونکودیلاتورها(گشاد کننده برونش ها)

نرم کننده ها(کرم ها یا پمادها)

آنتى هیستامین ها)

داروهاى ضدآلرژى (ضدحساسیت)

کورتیکواستروئیدها(کورتون ها)

دارو درمانى

مهمترین عامل در درمان آلرژى، پیدا کردن ماده اى است که شما به آن حساسیت دارید و باعث مشکلاتى براى شما مى شود. پس از مشخص شدن ماده حساسیت زا، باید تا آنجایى که امکان دارد از تماس با آن ماده اجتناب نمایید. با اینحال داروهاى مختلفى وجود دارند که در صورت استفاده مناسب از آنها مى توان نه تنها علایم و مشکلات آلرژى را تسکین داد بلکه باعث کاهش التهاب بافت ها که در آلرژى مزمن ایجاد مى شوند شد.

داروهاى ضداحتقان (دکونژستانها)

اسپرى ها یا قطره هاى ضداحتقان بینى مثل افدرین با تنگ کردن عروق خونى که مخاط بینى را خونرسانى مى کنند باعث انقباض و جمع شدن بافت بینى شده و انسداد یا گرفتگى بینى را برطرف مى نماید.

این داروها به سرعت عمل مى کنند و خیلى مؤثر هستند اما شما نباید از آنها به مدت زمان طولانى استفاده نمایید زیرا کاهش خونرسانى آن منطقه که با تنگ شدن عروق آن ناحیه ایجاد مى گردد مى تواند باعث آسیبِ بافتى شده و وضعیت را بدتر از قبل نماید.

اسپرى هاى دکونژستان از طریق بینى استنشاق مى شود. این داروها احتقان را برطرف مى کنند اما نباید براى مدت طولانى از آنها استفاده کرد.

داروهاى گشادکننده برونش ها (برونکودیلاتورها)

داروهاى گشاد کننده برونش ها باعث شُل شدن عضلات صاف منقبض شده که موجب تنگ و باریک شدن مجارى هوایى ریه هاى افراد دچار آسم هستند مى شود.

اثر این داروها سریع بوده و براى افرادى که دچار آسم خفیف هستند و فقط گاهى اوقات بعد از تماس با مواد حساسیت زا یا بعد از تمرینات ورزشى دچار خس خس سینه مى شوند بسیار مؤثر مى باشد. با اینحال اگر آسم شما شدید مى باشد، نباید تنها به استفاده از این داروها اکتفا کنید زیرا آنها باعث درمان التهاب مزمن نمى شوند. براى جلوگیرى از بدتر شدن وضعیت، شما نیاز دارید که از داروهاى ضد آلرژى استنشاقى همچون کرومولین سدیم، ندوکرومیل سدیم (تیلاد) یا استروئیدها استفاده نمایید.

اسپرى هاى گشاد کننده برونش ها باعث تسکین سریع و مؤثر آسم خفیف مى شود. بچه ها مى توانند براى استفاده بهتر از اسپرى ها، از یک وسیله خاص که براى این کار طراحى شده است استفاده نمایند.

نرم کننده ها

کرم هاى نرم کننده باعث تسکین و مرطوب شدن پوست مى شوند و در بیمارى هایى که پوست دچار خارش و پوسته وسته شدن مى شود مورد استفاده قرار مى گیرد.

انواع مختلفى از نرم کننده ها وجود دارد. گرچه تفاوت هاى اندکى بین انواع نرم کننده ها وجود دارد اما شما مى توانید نوعى را که بیشتر مناسب شماست را انتخاب نمایید. اکثر افراد ترجیح مى دهند از کرم ها استفاده کنند و نه از پمادها، زیرا حالت روغنى کمترى دارند.

کرم ها و پمادهاى نرم کننده داراى اثرات نرم کنندگى و مرطوب کنندگى مى باشند. از این مواد در درمان آلرژى هایى که باعث خشکى، خارش و پوسته پوسته شدن پوست مى شوند استفاده مى گردد.

برای هر آلرژی چه دارویی باید مصرف کنیم؟ + تشخیص آلرژى



[ بازدید : 577 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اخبار جدید هنرمندان

جمعه 21 تير 1398
22:33
پیام غلامرضایی

عکس پژمان بازغی به همراه همسر و دخترش


[ بازدید : 568 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اخبار جدید هنرمندان

جمعه 21 تير 1398
14:06
پیام غلامرضایی

مانتو عجیب و غریب الهام حمیدی



[ بازدید : 576 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درمان یبوست

پنجشنبه 20 تير 1398
22:52
پیام غلامرضایی

تمامی مقالات مربوط به درمان یبوست را در مجله اینترنتی پادرا بخوانید.


[ بازدید : 559 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله پادرا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]